sâmbătă, 15 februarie 2014

Poezie

Vino la mine-n toi de noapte
Să-ți ating buzele moi,
Iar în plete-ți, răsfirate,
Să ne pierdem amîndoi.


Să-ți sorbesc ochii, ca luna
Lîngă stea - mărgăritar,
Iar pe palmele-mi, cu roua
Dimineții, să-mi tresari.


De pe fruntea-ți visătoare
Să adun har lîngă har,
Și din lumea-mi muritoare,
Să mă treci de-al ei hotar.


Să-ți ating pieptul, ușoară
Tu să-mi cazi în brațe strîns,
Iar în ochii-ți o comoară
Dinadins să mi-o ascunzi.


Să mă prinzi de gît, sfios
Să-mi preling trupul pe tine,
Iar din zîmbetu-ți frumos,
Doar finețea i-aș reține.


Să cuprind nemărginirea,
Doar avîndu-te la piept,
Să-ți scriu versuri pînă-n ziuă
Într-o filă de caiet.


Tu, din ce-am scris, eu, nebunul,
Să culegi, pe plac să-ți fie,
Din pămînt, vers să răsară,
Pînă-n stele - Poezie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu