duminică, 16 martie 2014

Povața mamei

Îmi amintesc cu atîta drag,
De prima zi de școală.
Eram doar un micuț vioi
Cu suflet fără boală.

Și cît de tandru, drăgăstos,
Mă luase, el, de mînă,
Soarele, să mă așeze
Pe calea ce-o să vină.

În jurul meu, numai copii,
De altfel, ca și mine,
Zburdau haotic, rătăcind,
Prin lumea din mulțime.

Am mers alături de un înger.
Îți mulțumesc măicuță!
Îmi amintesc și azi, ca ieri,
Materna ta povață:

"Aurașul mamei drag..."
Și văzu-i din ochi cum scapă
O lacrimă pe fruntea mea.
Era atît de caldă.

"De azi tu vei păși
Pe calea vieții, fie
Să crească numai flori în ea,
Să-ți placă toate, ție.

Dar vreamea trece, te va duce
Nevoia-n altă lume.
De vei cădea, să te ridici
Mai mîndru de-al tău nume.

Să nu uiți nicicînd să fii
Copil, bagă de seamă,
Că n-o să uiți tată să fii,
Că n-o să uiți de mamă!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu